کمپ یک 72یی

برای تکامل تفکرات باید خارج از هیاهوی زندگی کمپ زد. به مدت یک عمر!!!

کمپ یک 72یی

برای تکامل تفکرات باید خارج از هیاهوی زندگی کمپ زد. به مدت یک عمر!!!

کلمات کلیدی
آخرین مطالب

بیانم آره؟

سه شنبه, ۴ خرداد ۱۳۹۵، ۱۰:۵۰ ب.ظ

آیا بیان هم مشکل داره؟

من امروز با این صحنه مواجه شدم که به نظرم اشتباهی رخ داده.

من بازدیدم خیلی کمه چون خودمم وبلاگ های زیادی نمیرسم سر بزنم ولی این عدد به نظرم باگ باشه.

  • رضا 7210

نظرات  (۶)

خخخ نمیدونم حتمابیانم اره
پاسخ:
فکر کنم همینطوره
دمت گرم متولدفروردینی
پاسخ:
از کجا متوجه شدی؟
شاید یسری ربات حمله کردن به وبلاگتون !!!شایدم احتمالا بیان به مشکل برخورده :/
پاسخ:
اولی درست بود؛ ممنون.

  • طاها میرویسی
  • طرف رفرشش کرده دیگه!
    پاسخ:
    گویا حملات سایبری کردن بهم. D:

    عزیزم اگر این عدد مربوط باشه به نمایش ها نه بازدید! فقط نمایشها؛  علتشو من میدونم...

    چون برا خودمم اتفاق افتاده

    فقط یه سر به هرزنامه هات بزن ببین اونجا کامنت داری یا نه/!

    من همین چند روز پیش نمایش هام شده بود 1500 ..

    نمایش ها هم همونیه که من صفحه وبم رو باز کنم ببندم و این یه عدد به امار اضافه کنه

    سر زدم به هرزنامه ها کلی کامنت از یه ربات یا شایدم یه آدم داشتم.. همش هم به زبان روسی و خارجی..

    هرکاری کردم معنی کنم نمیشد!

    کلی چرت و پرت نوشته بود.. هر دقیقه صد تا به اون عدد اضافه میشد

    دقیقا مث این بود که یکی نشسته هی داره صفحمو رفرش میده!!

    کلی ترسیدم حقیقتا

    کامنتارو هنوز دارم..

    پاسخ:
    ممنون بابت راهنمایی
    همینطور بود کلی هرزنامه اومده 

    البته ترس نداره هاااا نمیدونم شما واسه چی ترسیدین.  D:

    احتمالش هست کلمه ای به وبلاگتون اضافه شده باشه که مورد جستجوی زیادی قرار گرفته باشه اتفاقی...

    سلام دوستم...
    برای ماه مبارک رمضان ختم قرآن جمعی گذاشتم وبلاگم....اگه دوست دارین همراهمون باشین یه سر به وبلاگم بزنین و پست ثابت رو با دقت بخونین و بهم زودتر خبر بدین تا پر نشده...پیشاپیش ممنون میشم از حضورتون....

    پاسخ:
    شاید اینطور باشه.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">