کمپ یک 72یی

برای تکامل تفکرات باید خارج از هیاهوی زندگی کمپ زد. به مدت یک عمر!!!

کمپ یک 72یی

برای تکامل تفکرات باید خارج از هیاهوی زندگی کمپ زد. به مدت یک عمر!!!

کلمات کلیدی
آخرین مطالب

وقت و بی وقت.

سه شنبه, ۱۸ خرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۵۶ ب.ظ

خیلی جالبه آدم بعضی وقتها با اعمال گذشتش فکر کنه و ببینه اگه تفکرات الانش رو اون موقع داشت چه تصمیمی میگرفت و چه کاری میکرد.

من وقت و بی وقت این کارو میکنم.

ولی از این جالبتر اینه که آدم تفکرات گذشتشو مرور کنه. من واقعا از این کار لذت می برم و خیلی وقتها به حماقت خودم تو گذشته و افکاری که داشتم میخندم.

به نظرم این از اثرات افزایش سن و تکامل انسانه.

البته این تکامل همیشه مثبت و سازنده نیست. مثلا یه کلاهبردار وقتی حرفه ای تر میشه با خودش میگه باید زودتر اینکارو میکردم که بیشتر سر مردمو کلاه میزاشتم. ولی نکته ی مشترکش اینه که آدم همیشه به تفکرات گذشتش میخنده.

(این نظر منه و هر کس فقط خودش این موضوع رو راجع یه خودش میدونه.)


من وقت و بی وقت به تفکراتم فکر میکنم ولی متاسفانه روند تغییر تفکراتم به سمتی که دوست دارم بره خیلی کنده، خیلی کند....


پ.ن: شاید در مورد اعمال گذشته بتونه به چند سال پیشم برگرده ولی در مورد تفکرات گذشته معمولا خیلی نزدیکتره.

  • رضا 7210

نظرات  (۳)

  • طاها میرویسی
  • منم این کارو می کنم
    در کل باعث پیشرفت توی کارت میشه
    پاسخ:
    امیدوارم که باعث پیشرفت باشه.
    منم خیلی مواقع تفکرات الانمو با چند سال قبل مقایسه می کنم واقعا بعضی تصمیمات و افکار سال های قبلم خیلی بچگانه و مضحک به نظر میرسن و مطمئنا پشیمونی رو به دنبال دارن ....
    پاسخ:
    فکر کنم این فصل مشترک همه ی آدمهاست.

    من که یه سری کارا کردم بر اساس همون تفکرات! الان داره تو زندگیم تاثیر میذاره..

    کلا میخوام در زمان زندگی کنم

    در زمان حال!

    برنامه ریزی هم نمیکنم.. فکرم نمیکنم

    اصلا دیوونه شدیم بسکه فکر کردیم

    خوبی رضا جان؟

    پاسخ:
    درسته باید در حال زندگی کرد ولی آیا نباید به آشپزخانه رفت و غذا درست کرد برای آینده؟
    اگه تفکرات از حال خارج نشه آینده ای نخواهیم داشت.  D:  این چه مثالی بود آخه DDD:

    ممنون خوبم، شما خوب هستین؟

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">