کمپ یک 72یی

برای تکامل تفکرات باید خارج از هیاهوی زندگی کمپ زد. به مدت یک عمر!!!

کمپ یک 72یی

برای تکامل تفکرات باید خارج از هیاهوی زندگی کمپ زد. به مدت یک عمر!!!

کلمات کلیدی
آخرین مطالب

اتفاقی دو ساله

سه شنبه, ۱۶ خرداد ۱۳۹۶، ۰۶:۰۱ ب.ظ

همینجوری اتفاقی سر میزنی به پنل مدیریت 

بعد میبینی نظر جدید اومده بعد از حدود یکسال

میری داخل پست ببینی چی بوده

سمت چپ رو نگاه میکنی 

زده عمر سایت 730 روز

میگی یعنی چقدر میشه 730 روز

ماشین حساب رو باز میکنی و از اونجایی که خیلی با هوشی میزنی 365 تقسیم بر 2 که میشه 182

یکم فکر میکنی با خودت میگی خوب که چی؟؟؟

بعد انگاری یکی میزنه پس کلّت!!!

دوباره میزنی 365 ضرب در 2 که میشه 730

بله 2 ساله شده اینجا...

2 سالی که معمولا نبودم و آخرین بار حدود 11 ماه پیش پست گذاشته بودم.

ولی 2 سال 2سال دیگه چه ببینی کسی یا چیزی رو چه نبینی...


پ.ن: وقتی ماشین حساب ویندوز روی حالت programmer باشه حاصل تقسیم به صورت صحیح نمایش داده میشه که در نتیجه 365 تقسیم بر 2 که میشه 182.5 رو 182 نمایش میده.

و من الله توفیق

  • رضا 7210

نظرات  (۱)

دوسال گذشت :))
پیر شدیم رفتیم ها .... البته من فکر کنم پیشکسوت ترم D:
به هر حال خوبه که بعد از دوسال و چند ماه پست نذاشتن هنوز هستیم :) و گهگاهی هوس می کنیم بنویسیم
پاسخ:
آره واقعا زمان سرعت سرسام آوری گرفته به خودش البته به غیر از ماه رمضان

اینجا آره ولی فکر کنم من توی بلاگفا قدیمی تر بودم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">