کمپ یک 72یی

برای تکامل تفکرات باید خارج از هیاهوی زندگی کمپ زد. به مدت یک عمر!!!

کمپ یک 72یی

برای تکامل تفکرات باید خارج از هیاهوی زندگی کمپ زد. به مدت یک عمر!!!

کلمات کلیدی
آخرین مطالب

بنویس از سر خط ...

چهارشنبه, ۸ شهریور ۱۳۹۶، ۱۱:۰۷ ب.ظ
بنویس از سر خط...
وقتی زندگی به سمتی رفت که حس کردی داره به بیراهه میره بنویس از سر خط.

ولی نکته ی جالبی این وسط هست که باید بهش توجه کرد. همه ی ما انسانها مخصوصا اونهایی که من از درونشون اطلاع دارم، یعنی خودم، در اکثر موارد مهارت بالایی واسه گول زدن خودمون داریم. حالا این یعنی چی؟

ساده ترین حالتش اینه که میدونیم نتیجه ی یه کار چیه ولی میگیم نه شاید اینجوری نشه. 

حالا دوتا مطلب بالا رو جمع بندی می کنم:
من (دیگه جمع نمی بندم و از ما استفاده نمی کنم.) اکثر اوقات که به بیراهه میرم می دونم که دارم اشتباه می کنم ولی خودمو گول می زنم و با هزار و یک دلیل به کارم ادامه میدم. یه جورایی دارم به این نتیجه میرسم کلا خلقتم اینجوری بوده انگاری ...

ولی نکته اینه که باید بتونیم بنویسیم از سر خط...

پ.ن: وقتی داشتم این متن رو مینوشتم از بیراهه منظور خاصی داشتم و اونم این بود که به جای وقت گذاشتن روی پایان نامه بیشتر مشغول فضای مجازی و فیلم و ... میشدم.
  • رضا 7210

نظرات  (۱)

  • دلقــ ــک
  • سلام :)
     آیدی زیاد مهم نبود ... پیجم عمومی نیست :)) .. و اگرم عمومی بود عکس شخصی توش ندارم.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">