کمپ یک 72یی

برای تکامل تفکرات باید خارج از هیاهوی زندگی کمپ زد. به مدت یک عمر!!!

کمپ یک 72یی

برای تکامل تفکرات باید خارج از هیاهوی زندگی کمپ زد. به مدت یک عمر!!!

کلمات کلیدی
آخرین مطالب

نشه که بشه

يكشنبه, ۸ مهر ۱۳۹۷، ۰۹:۱۱ ب.ظ
من هیچوقت واسم مهم نبوده ترتیب ماه ها 
روزها 
و سال ها

تولدها و وفات ها

خیلی وقت ها فکر می کنم واسم هیچی مهم نیست و یه جورایی انگار به هیچی علاقه ندارم

به هیچ شهری علاقه ندارم
هیچ مراسمی رو دوست ندارم

غذا، میوه، رنگ و ...  
فکر نکنم بتونم واسه هیچکدوم گزینه ای داشته باشم تحت عنوان محبوب ترین

واسه همین چیزا خیلی وقت ها خیلی ها فکر میکنن من رباتم. ولی نیستم...

من فقط میترسم...

از این میترسم که چیزی بخوام و بهش نرسم
از این میترسم کاری انجام بدم و آخرش نشه اونجوری که باید بشه
از این میترسم که برم و نرسم
از این میترسم نشه که بشه

واسه همین نمیخوام، دوست ندارم، انجام نمیدم ولی اینا خیلی بده...
خیلی بد...

  • رضا 7210

نظرات  (۱)

  • ام اسی خوشبخت
  • تا وسط پست حس میکردم دارم توصیف شخصیت خودمو میخونم اما نیمه بعدی نه, شاید هم به این شدت نه! بارها و بارها ازم میپرسن پس تو به چی علاقه داری. البته برعکس تصورشون منم به چیزهایی علاقه دارم که شاید کمی با درک اونها از دنیا و سبک زندگیشون قابل درک نباشه. 
    زندگی انقدر کوتاه و غیرقابل پیش بینیه که اصلا نیازی نیست ازش بترسیم, هیچکس نمیتونه با اطمینان بگه فردایی هست یا نه, پس باید با تمام وجودمون برای چیزی که بهش علاقه داریم زندگی کنیم, رسیدن تو دنیا اصلا هدف نیست, هدف تلاش کردن و لذت بردن از این تلاشه, شاید فکر کنید اینها شعاره اما این تجربه من از 30 سال زندگیه که بالا و پایین و رسیدن و نرسیدنش رو بیشتر از بقیه تجربه کردم. امیدوارم شجاعانه زندگی کنید :)
     اگه اهل کتاب هستین توصیه میکنم کتاب "شور حال" از اکهارت توله رو بخونید, شاید کمکتون کنه. خودم خیلی فرصت کتاب خوندن ندارم اما اینو با اشتیاق خوندم, به نظرم یه تمرین عملی برای زندگی واقعیه.
    پاسخ:
    شاید درست باشه صحبت شما و رسیدن هدف نباشه ولی من حس میکنم مسیرمم گم کردم
    قبلا فکر میکردم میدونم چی میخوام ولی الان اصلا نمیدونم چی میخوام.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">