کمپ یک 72یی

برای تکامل تفکرات باید خارج از هیاهوی زندگی کمپ زد. به مدت یک عمر!!!

کمپ یک 72یی

برای تکامل تفکرات باید خارج از هیاهوی زندگی کمپ زد. به مدت یک عمر!!!

کلمات کلیدی
آخرین مطالب

مشکل با همه

يكشنبه, ۲۳ دی ۱۳۹۷، ۰۹:۱۴ ب.ظ

من خیلی وقت ها با خیلی از کلمات و ترکیب هایی که بین مردم رایج میشه مشکل دارم و خوشم نمیاد ازشون.

مثلا یه زمانی "گل من"، "دست گلت درد نکنه" و اینجور ترکیبها خیلی زیاد شده بود.(البته هنوزم خیلی زیاده) 

واقعا حالم بد میشه یکی بهم بگه دست گلت درد نکنه.


الان "طور" زیاد شده. آخر هرچی اضافه می کنند و من حالم بد میشه یکی از این کلمه ترکیب بسازه و استفاده کنه.

یک جمله مثال بزنم. یکی از بچه ها ی شرکت می گفت: "این نرم افزاره گیر میده و یه چیز لایسنس طور می خواد."


البته این پست رو می خواستم واسه ترکیب "کسب و کار" بنویسم. با این ترکیبم به شدت مشکل دارم.

به فرض که ترکیب درستی باشه، چه جوری میشه آدم اول کسب کنه بعد کار؟؟؟

قاعدتا باید کار و کسب باشه. البته الان بیشتر اینجوریه: "کار کار کار ... شاید کسب". و یا "دلالی کسب کسب کسب ..."


یه چیز دیگه که مشکل دارم باهاش استفاده از علامت های ! و ؟ بدون دلیل هستش. آقا یا خانم طراح که پوستر طراحی میکنی و میزنی داخل مترو، آخر جمله خبری نیازی نیست با  !؟  تموم بشه. ؟ علامت سوال تشریف داره، واسه جمله خبری نقطه کافیه.


  • رضا 7210

نظرات  (۲)

تو درستی مشکل از دنیاست
پاسخ:
فکر نکنم اینجور باشه
  • دلقــ ــک
  • شما زیادی سخت میگیرید :)
    پاسخ:
    آره قبول دارم ولی دست خودم نیست.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">