کمپ یک 72یی

برای تکامل تفکرات باید خارج از هیاهوی زندگی کمپ زد. به مدت یک عمر!!!

کمپ یک 72یی

برای تکامل تفکرات باید خارج از هیاهوی زندگی کمپ زد. به مدت یک عمر!!!

کلمات کلیدی
آخرین مطالب

2555 روز

يكشنبه, ۱۵ خرداد ۱۴۰۱، ۰۸:۰۳ ب.ظ

خیلی جالبه من تو چند سال اخیر تقریبا در 90 درصد مواقع با لپ تاپم کاری جز سرگرم شدن نداشتم. 

جالبتر اونه که وقتی کار دارم هر کاری میکنم جز اون کاری که باید بکنم. امروز با لپ تا پ کار داشتم و مطابق انتظار هرکااری میکنم جز اون کار خاص که باید بهش رسیدگی کنم. 

بگذریم...

چشمم افتاد به شمارنده کنار وبلاگ، 2555 روز از عمر وبلاگ گذشته.

اوه مای گاااادددد شبیه چندلر سریال فرندز بخونیدش.

اگر بر 365 تقسیمش کنیم میشود 7 سال ناقابل.

یادم بود یکبار دیگه هم اتفاقی اینجوری شده بود و تو روز تولد وبلاگ بهش سر زده بودم، رفتم تقلب کردم اون موقع تولد 2 سالگی بود و 730 روز از عمرش گذشته بود.

با اینکه چیزی نداره ولی دوسش دارم. 

همچنان نگه خواهمش داشت.

 

  • رضا 7210

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">