کمپ یک 72یی

برای تکامل تفکرات باید خارج از هیاهوی زندگی کمپ زد. به مدت یک عمر!!!

کمپ یک 72یی

برای تکامل تفکرات باید خارج از هیاهوی زندگی کمپ زد. به مدت یک عمر!!!

کلمات کلیدی
آخرین مطالب

افراط خط فاصله تفریط

يكشنبه, ۳۰ خرداد ۱۴۰۰، ۰۸:۱۰ ب.ظ

اعتراف میکنم تا قبل از نوشتن این متن اصلا تصمیم نداشتم بنویسم. لپ تاپ رو که باز کردم طبق عادت زدم پنل بیان رو باز کردم بعد پیش خودم گفتم یه چیزی بنویسم. اونجا بود که یاد افراط و تفریط افتادم. البته املای این کلمات رو هم بلد نبودم و سرچ زادم داخل گوگل. این هم نتیجه از پارسی ویکی :

افراط و تفریط. از حد تعادل، یا معقول، در گذشتن در انجام امور، چه از طریق زیاده روی نمودن ( افراط ) و چه از طریق کوتاهی نمودن ( تفریط ).

نظر شخصی: تو هر زمینه ای، تکرار میکنم هر زمینه ای افراط و تفریط باشه اون زمینه به قهقرا خواهد رفت، تمام.

  • رضا 7210

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">