کمپ یک 72یی

برای تکامل تفکرات باید خارج از هیاهوی زندگی کمپ زد. به مدت یک عمر!!!

کمپ یک 72یی

برای تکامل تفکرات باید خارج از هیاهوی زندگی کمپ زد. به مدت یک عمر!!!

کلمات کلیدی
آخرین مطالب

هدف داشتن یا داشتن هدف؟

سه شنبه, ۱۷ فروردين ۱۳۹۵، ۰۲:۳۲ ب.ظ

هدف داشتن یا داشتن هدف؟

البته بهتره اینجوری نوشته بشه:

هدف، داشتن یا هدف داشتن.

من (ما) معمولا مورد اول رو ملاک زندگی قرار میدیم.

-به عشقم برسم(داشته باشمش)؛

-پول داشته باشم؛

-آرامش داشته باشم؛

-سلامتی داشته باشم؛

و ...؛


ولی من فکر میکنیم هدف داشتن اینا نیستن، نمیدونم چی شد به این نتیجه رسیدم.

شاید در آینده با گسترش عقل و دانشم جوابشو پیدا کردم و یا نقضش کردم.


پ.ن: یاد سریال جومونگ افتادم که به دنبال هدف والا بود، شاید ما هم باید هدف والا رو پیدا کنیم واسه خودمون.

پ.ن: اینروزا داره دوباره نشونش میده.

  • رضا 7210

نظرات  (۳)

هدف داشتن توی زندگی خیلی خوبه حتی اگه یک هدف کوچیک هم داشته باشی اون هدف باعث میشه توی زندگی احساس پوچی نکنی ....
پاسخ:
این که درسته ولی من دارم به این فکر میکنم که ما همیشه باید هدفمون داشتن یه چیز باشه یا نه.
چطور میشه این کلمه ی والا رو تعریف کرد؟
به کجا والا می گیم تا هدف داشته باشیم؟
پاسخ:
خودمم هنوز جواب این سوال رو نمیدونم،
فقط میدونم برای فهمیدن این کلمه باید به اصل آفرینش خودمون پی ببریم
که کار ساده ای نیست به هیچ وجه...
  • طاها میرویسی
  • هدق کلاً خیلی مهمه
    پاسخ:
    100 البته

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">