کمپ یک 72یی

برای تکامل تفکرات باید خارج از هیاهوی زندگی کمپ زد. به مدت یک عمر!!!

کمپ یک 72یی

برای تکامل تفکرات باید خارج از هیاهوی زندگی کمپ زد. به مدت یک عمر!!!

کلمات کلیدی
آخرین مطالب

کف افکارمو موکت کردم.

چهارشنبه, ۱۸ فروردين ۱۳۹۵، ۰۹:۰۱ ب.ظ

کَفِ افکارمو موکت کردم     که صدای سرم نره بیرون 

بعضی وقت ها عجیب با صدا و شعرهای رضا یزدانی آرامش پیدا میکنم،

شاید به ظاهر آهنگ های آرومی نباشن ولی به دلم میشینن،

البته یه شور خاصی هم بهم میدن، یه جور شور متفاوت بودن؛

شاید به خاطر همین شعرها و سبک خوندن متفاوت.


کَفِ افکارمو موکت کردم     واسه نشتیِ زهرِ اشعارم

بوی چسب موکت خَفَم کرده     ادکلن میزنم به افکارم


پ.ن: آهنگ سلول شخصی از آلبوم سلول شخصی

  • رضا 7210

نظرات  (۱)

  • طاها میرویسی
  • موکت کنیم...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">