کمپ یک 72یی

برای تکامل تفکرات باید خارج از هیاهوی زندگی کمپ زد. به مدت یک عمر!!!

کمپ یک 72یی

برای تکامل تفکرات باید خارج از هیاهوی زندگی کمپ زد. به مدت یک عمر!!!

کلمات کلیدی
آخرین مطالب

اوج هماهنگی...

سه شنبه, ۷ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۹:۵۲ ب.ظ

شاید باورش سخت باشه، حداقل برای خودم، که تو خانواده ی 5 نفری ما امروز 5 بار ناهار سرو شد توسط مادرم.

ساعت 14:30 واسه خواهرم وقتی از دبیرستان برگشت؛

ساعت 15:30 وقتی برادرم از دانشگاه برگشت؛

ساعت 17 وقتی پدرم از سر کار برگشت؛

ساعت 17:30 وقتی خودم از سر کار برگشتم؛

ساعت 20:40 وقتی اذان شد و مادرم افتار کرد.


یاد خوابگاه افتادم که وقتی یکی یه وعده غذا درست میکرد تا یک هفته توقع داشت (با عرض پوزش) دستشویی ام ما به جاش بریم.

هر چند ما مشکلی با هم نداشتیم و بسیار صمیمی بودیم ولی؛ این کجا و آن کجا!!!


پ.ن1: این عدم هماهنگی تنها به دلیل مشغله هاست و ما مثل تو فیلم ها نیستیم که همیشه تو اتاق خودشونن حتی موقع غذا خوردن.

پ.ن2: از 8:30 تا 17:30 یعنی 9 ساعت هیچی نخورده بودم مثل روزهای قبل.

پ.ن3: ماه رمضان نزدیکهههه...

  • رضا 7210

نظرات  (۳)

  • چشم به راهم ...
  • خونه ما هم همین مدله متاسفانه :|
    پاسخ:
    و اینجوری خواهد ماند...
    ماه رمضون و امتحانا :|
    پاسخ:
    من فقط 4 تا دارم...
    خونه ی ما به این شدت نیست .ولی بیچاره مامانا که این همه زحمت میکشن  :-( هیشکی نیست بگه فقط امروزو بشین همه کارا با من...البته  من یه بار قدبازی درآوردم گفت چی میخوای همین الان بگو :-) شوخی میکنم  نمی تونن بشینن .

    پاسخ:
    زحمت بی چشم داشت و ناراحت شدن.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">