کمپ یک 72یی

برای تکامل تفکرات باید خارج از هیاهوی زندگی کمپ زد. به مدت یک عمر!!!

کمپ یک 72یی

برای تکامل تفکرات باید خارج از هیاهوی زندگی کمپ زد. به مدت یک عمر!!!

کلمات کلیدی
آخرین مطالب

کنکور...

جمعه, ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۱:۵۸ ب.ظ

دیروز و امروز کنکور سراسری کارشناسی ارشد بود و همکلاسی های سابق اکثرشون امروز کنکور داشتن.(به عبارتی فقط من نداشتم بینشون)

من دوبار شرکت کردم پارسال و سال قبلش ولی امسال محروم بودم چون پارسال روزانه قبول شدم و ثبت نام نکردم.

ولی هدف از این پست دادن این اطلاعات نبود بلکه آرزوی موفقیت برای دوستان بود، دوستایی که شاید دیگه هیچوقت نبینمشون.

خیلی سخته کسی رو که 4سال باهاش هم اتاقی بودی دیگه هیچوقت نبینی و تنها دلخوشیت دیدن عکسها و فیلم های مشترک باشه.

و از اون بدتر وقتیه که عکس مشترکی نداشته باشی باهاش.

  • رضا 7210

نظرات  (۴)

منم ایشاالله سالِ بعد کنکوریم :)

روازانه قبول شدید من جای شما بودم می رفتم :/
پاسخ:
ان شاءالله موفق باشید.

و چقد زود دیر میشود!

پاسخ:
خیلی زودتر از زود...
کنکورخره شکرخدا ماکنکورنداریم دلتون سوز


😁

به منم سربزنید
پاسخ:
من خیری از کنکور ندیدم ولی مشکلیم نداشتم باهاش خدارو شکر.

چقد من خندیدیم به اون قضیه رانندگی!

مرسی رضا جان D:

پاسخ:
خواهش میکنم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">