کمپ یک 72یی

برای تکامل تفکرات باید خارج از هیاهوی زندگی کمپ زد. به مدت یک عمر!!!

کمپ یک 72یی

برای تکامل تفکرات باید خارج از هیاهوی زندگی کمپ زد. به مدت یک عمر!!!

کلمات کلیدی
آخرین مطالب

اعتراف میکنم!(1)

جمعه, ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۳:۳۶ ب.ظ
بعضی وقتها اعتراف سخت ترین کار دنیا میشه؛
شایدم همیشه اعتراف سخت ترین کار دنیا باشه؛
مخصوصا وقتی بخوای پیش خودت اعتراف کنی.
---------------
خیلی لایه های تفکر انسان جالبه. خودت پیش خودت فکر میکنی که چطوری خودت رو بپیچونی. 
نکته ی جالب اینه که یک قسمتی از فکرت داره سعی میکنه یک قسمت دیگه از فکرت رو دور بزنه.
---------------
اعتراف میکنم من همیشه خودم رو گول میزنم که خیلی چیزها (مثلا اینکه یک نفر راجم چجوری فکر میکنه و یا اینکه پشت سرم چه حرفی میزنه) واسم مهم نیست و حتی سعی میکنم به بقیه هم اینجوری نشون بدم؛ در حالی که همواره واسم مهم بوده؛ حتی بیشتر از بقیه. ولی نمیدونم چرا سعی میکردم (و میکنم هنوز) که خودم و بقیه رو نسبت به این مساله گول بزنم.
شاید چون فکر میکنم اینجوری فرد خفن تری میشم.
نمیدونم چرا اینجوری بودم و هستم.
  • رضا 7210

نظرات  (۳)

دقیقا منم همیشه فکرموازیه موضوعی منحرف میکنم دوباره برمیگردم سرخونه اول همیشه هم میگم حرف مردم برام مهم نیس ولی کسیی درموردم بدبگه ناراحت میشم فک کنم همه ادما این مدلین
پاسخ:
شاید به ظاهر نباشیم ولی توی لایه ای از افکارمون هستیم.

گاها خوبه؛ برا اینکه یه ذره یه ذره ریلکس تر باشی و شاید آرومتر!

البته ظاهرا. .

پاسخ:
ان شاالله که بشم.
منم خیلی وقتا با خودم درگیر میشم خیلی حس بدیه این خوددرگیری:/
پاسخ:
حس بدیه ولی غیر قابل پیشگیری.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">