کمپ یک 72یی

برای تکامل تفکرات باید خارج از هیاهوی زندگی کمپ زد. به مدت یک عمر!!!

کمپ یک 72یی

برای تکامل تفکرات باید خارج از هیاهوی زندگی کمپ زد. به مدت یک عمر!!!

کلمات کلیدی
آخرین مطالب

یاد باد

شنبه, ۱۷ آذر ۱۳۹۷، ۱۰:۲۵ ب.ظ

نمیدونم چرا هروقت اینجا میخوام چیزی بنویسم اولین واژه هایی (یا ترکیب هایی) که به ذهنم میرسه معمولا واژه هایی هستند که دو پهلو تشریف دارند. مثل عنوان همین مطلب که میشه به صورت یادباد و یا یادِ باد خونده بشه.

راستش اصلا نمیخواستم چیزی بنویسم تا اینکه داخل وبلاگ یکی از دوستان دیدم که تولدش بوده و پست گذاشته(تولدش مبارک). منم یاد ماه آذر و تولد یکی از آشناهای سابق افتادم.

من معمولا واسم تولدها مهم نیست، به جز چند نفر توی خانواده تولد کس دیگه ای رو یادم نیست. این آشنا هم که گفتم فقط یادمه ماه آذر بود و چیزی که الان توی ذهنمه اینه که 24 آذر بود. به هر حال هرجا هست مبارک باشه. شاید هیچوقت دیگه نبینمش مثل 3 سال و خورده ای گذشته که ندیدمش.


راستی قول داده بودم که دیگه یادش نباشم، الانم یادش نیستم(الکی) فقط یاد ماه آذرم. آذرم نمیتونم فراموش کنم چون برعکس اسممه.


ولی چه فایده ای داره که آدم یادِ باد باشه؟


اعتراف میکنم تا وقتی جمله آخرو ننوشته بودم هیچی تو ذهنم راجع بهش نبود.

  • رضا 7210

نظرات  (۳)

کی میتونه بگه همه چی تموم شده و راست گفته باشه؟
وقت کردی بهم سر بزن.
پاسخ:
همه میتونن بگن

  • دلقــ ــک
  • آذر برعکس اسم شماست؟
    یاد کسی بودن به شرطی که آدمو اذیت نکنه اصلا بد نیست :)
    پاسخ:
    آذر => رذا => رضا   D-:

    اذیت میکنه.
  • دلقــ ــک
  • اها D:
    پس اگه اذیت میکنه باید فراموش بشه و یا کمرنگ
    پاسخ:
    سعی کردم ولی تا حالا موفق نبودم متاسفانه

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">