کمپ یک 72یی

برای تکامل تفکرات باید خارج از هیاهوی زندگی کمپ زد. به مدت یک عمر!!!

کمپ یک 72یی

برای تکامل تفکرات باید خارج از هیاهوی زندگی کمپ زد. به مدت یک عمر!!!

کلمات کلیدی
آخرین مطالب

بی فرهنگی

دوشنبه, ۳ دی ۱۳۹۷، ۰۹:۰۷ ب.ظ

به نظرم، که کاملا شبیه نظر خیلی های دیگه هست بی فرهنگی مختص قشر خاصی نیست.


امروز غروب که از شرکت بر می گشتم داخل خیابون طالقانی یکی با یه ماشینی که قیمتش بیشتر از حقوق 15  20 سال کار کردن من بود از داخل یه ساختمونی اومد بیرون و داخل خط ویژه اتوبوس یعنی همون خیابون یکطرفه رفت.

چند ثانیه بعد یکی که با من از مترو پیاده شده بود و چند قدم عقب تر از من میومد آب دهانشو ریخت کف پیاده رو با یه صدای ناجور.

همونجا تصمیم گرفتم این مطلب رو بنویسم توی وبلاگ.

توی همین فکرا بودم که چند قدمی که از گلدون جلوی یه ساختمون یه برگ کندم. جالبه نذاشتم فکرم راجع به اونا خشک بشه و خودم از همون کارها کردم. از همون بی فرهنگی ها..

  • رضا 7210

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">